miercuri, 3 iunie 2009

Cateva precizari

Sunt mai multe treburi care trebuiesc clarificate de la prima postare:

1. Nu mi-am facut blog ca sa fac bani, desi ar fii frumos.
2. Nu prea cunosc gramatica limbii romane.
3. Nu sunt profund.
4. Nu sunt destept.
5. Nu sunt ancorat in realitate. Norocul meu, altfel imi taiam venele si in lung si in lat.
6. Sunt defapt definitia mediocritatii.

Asadar, daca te regasesti in lista de mai sus bucura-te ca ti-ai gasit "a brother from another mother" cum zice frantuzul, si probabil ca te vei simtii ca acasa in randurile pe care sper ca o am chef sa scriu.

De scris o sa scriu cand pot, cum pot si cat pot, probabil despre mizeriile din fiecare zi. Mizerii cu care incerc sa ma obisnuiesc, dar nu pot. Uite de-asta probabil ca o sa postez acilea mai mult in scop terapeutic.

Aceste fiind spuse draga ascultatorule, imi urez mult succes in activitatea de blogger pe care am inceput-o atat de vijelios.

Un comentariu:

La Mosor spunea...

my brother from another mother, sunt alaturi de tine !