joi, 11 iunie 2009

Sunt incompetent dar improvizez...

Buna ziua!

Acum o saptamana eram zmeu. Aveam blog, lumea imi era la picioare. 3 zile m-am gandit ce sa scriu si cum sa fac sa fiu eu si intelectual si cool, un fel de Hurezeanu altoit cu Johnny Knoxville. Asa ca m-am dus acasa, m-am antrenat, am citit cateva pamflete din 7 seri si b 24 fun pt inspiratie, am inchis telefoanele, .... eram gata.

2 ore am scris asiduu, am corectat, am restructurat, am rescris.... degeaba. Ce rost avea sa ma iau e la tranta cu problema pe care vrioam sa o expun? Pai nu prea avea nici un rost. Uite de-aia m-am cacat in el de articol si am sters tot. Ideea era prea complexa ca sa o pot eu despaturii pe cateva randuri. Am facut atunci un juramant solemn in fata tastaturii: O sa mai incerc sa fiu profund doar in creierii mei, nu si in spatiu virtual.

Asadar va propun o tema de maxima importanta pentru tara:

HARTIA IGIENICA PARFUMATA

Sunt multe inventii inutile pe fata pamnatului dar mai rau ca asta nu poate sa fie nimic. Hartia igienica parfumata primeste de la mine premiul absolut al prostiei umane. Nu este inventatorul de vina, el saracul, a incercat sa faca un ban, sau daca era angajat la Zewa, sa isi justifice salariu. Cei mai prosti oameni din lume sunt cei care o cumpara. Iteleg un servetel parfumat, pentru ca daca iti suflii mucii in el simti o mireasma placuta. Acelsi principiu nu se aplica si la hartia igienica parfumata. Alow me to explain:
1. In camera miroase a cacat
2. Curul tau miroase a cacat
3. Hartia odata folosita miroase a.... cacat, exact.

Si atunci? De ce sa o cumperi?

"Cum de ce o cumpar? Pentru ca miroase fumos!" Asta este singura explicatie. Nu conteaza utilitatea, este vorba de principiu!

Imi pun urmatoarea intrebare: Cat va mai dura pana la dezvoltarea primului parfum anal? Ar merge la fix dupa folosirea hartiei parfumate. Dai un tzashti in poponeata si miroase a fructe de padure pana la prima transpiratie, dupa care va mirosii cel mai probabil... a cacat. Daca stau sa ma gandesc mai bine dau o fuga la OSIM pt un patent.

Atat pentru azi. Nu mai elaborez ca nu mai am timp. In episodul urmator abordam departamentul de R&D de la Gilette.

Niciun comentariu: